Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

راه اندازی کمپین انتخاباتی توسط نامه شام: در انتخابات ریاست جمهوری سوریه به سردار قاسم سلیمانی و معاونش بشار اسد رأی بدهید!

 Poster_Vote_QS_JPG_PERSIAN_LowResolution_May2014تهران، 24 مه 2014- گروه فعالان نامه شام امروز «کمپینی انتخاباتی» به راه انداخته تا از انتخاب سردار قاسم سلیمانی به عنوان رئیس جمهور سوریه و بشار اسد به عنوان معاون او حمایت کند. سردار سلیمانی فرمانده شاخه برون مرزی سپاه پاسداران، سپاه قدس است که در حال حاضر کنترل تمامی نیروهای مسلح حکومت سوریه و سیاست‌های اقتصادی این کشور را در دست دارد. سپاه و نیروهای تحت کنترل آن، حزب الله لبنان و شبه نظامیان عراقی، نیروهایی هستند که در جبهه های اصلی درگیری در سوریه در حال جنگند.

علیرغم تمامی مخالفت ها و شرایط جنگی کشور، اسد برای بار سوم در انتخابات ریاست جمهوری بحث برانگیز پیش رو که بناست در سوم ژوئن 2014 برگزار شود- کاندیدا شده است. کمپین انتخاباتی نامه شام برای برگزیدن سردار سلیمانی به عنوان رئیس جمهور، با هدف به سخره گرفتن و رسوا کردن انتخابات نمایشی پیش رو در سوریه و نشان دادن نقش ایران در اوضاع کنونی این کشور طراحی شده است.

برای اطلاعات بیشتر:

می‌توانید از طریق ایمیل نامه شام  [email protected]  با سخنگوی آن حسین امیر تماس بگیرید.

یادداشت‌هایی برای اهالی رسانه:

  1. 1. دلایل و شرایط این کمپین و همینطور برنامه انتخاباتی(!) سردار سلیمانی و پوسترهای کمپین را می‌توانید اینجا بیابید:

    http://www.naameshaam.org/%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D9%85%D9%87/

    بسیاری از سخنان وی نیز در همین آدرس در دسترس است.

  2. 2. نامه شام یا «نامه هایی از سوریه» گروهی است متشکل از فعالان و شهروندخبرنگاران ایرانی، سوری و لبنانی که با هدف اطلاع رسانی در مورد سیاست‌ها و نقش دولت ایران در بحران سوریه گردهم آمده اند. علاوه بر گردهم آیی ها و فعالیت‌هایی از این دست، گروه در زمینه رصد و اطلاع رسانی در مورد اخبار غیرواقعی و یک طرفه تولید شده توسط رسانه‌های حکومتی و طرفدار اسد در ایران نیز فعالیت می‌کند و وقایع عمده مربوط به جنگ سوریه را از زواویه دیدی بی طرفانه به دوزبان انگلیسی و فارسی گزارش می کند. رسانه‌های چندانی نمی‌توان یافت که با این تمرکز این موضوع را دنبال کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نامه شام به وبسایت این گروه www.naameshaam.org مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر:

پاسخ دهید