Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

روز دوم ژوئن 2014، در مقابل سفارتخانه های ایران در سرتاسر جهان به نشانه اعتراض تجمع کنیم

آنچه می‌بینید پوستر انتخاباتی«رسمی»سردار قاسم سلیمانی است (بدون لوگوی نامه شام) که در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی سوریه، به عنوان کاندیدای برتر توسط نامه شام معرفی و حمایت می شود. این کمپین انتخاباتی برای به تمسخر گرفتن سردار سلیمانی طراحی شده است، اما حقیقت این است که او در‌واقع اختیار مسائل را در بخش‌هایی از خاک سوریه که در اختیار نیروهای بشار اسد است در دست دارد.
در مورد این فراخوان بیشتر بخوانید: http://bit.ly/TQCCXo
اطلاعات بیشتر در مورد کمپین سردار سلیمانی را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید: http://bit.ly/1mzvbwX
دریافت پوسترها/بنرها:
اگر شما هم قصد دارید در روز دوم ژوئن تجمعی آرام در مقابل یکی از سفارتخانه ها و یا مراکز کنسولی ایران در شهر خودتان به راه بیاندازید می‌توانید پوسترهای ما را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دانلود کرده و مورد استفاده قرار بدهید.می‌توانید به این فایل‌ها (که بدون لوگوی نامه شام نیز در دسترس هستند) لگوی گروه خود را هم اضافه کنید و سپس آن‌ها را چاپ کرده، مورد استفاده قرار بدهید. بعلاوه می‌توانید خودتان هم خلاقیت به خرج داده، پوسترهای خودتان را طراحی کنید و به همراه ببرید.

Photo: ‎روز دوم ژوئن 2014، در مقابل سفارتخانه های ایران در سرتاسر جهان به نشانه اعتراض تجمع کنیمآنچه می‌بینید پوستر انتخاباتی«رسمی»سردار قاسم سلیمانی است (بدون لوگوی نامه شام) که در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی سوریه، به عنوان کاندیدای برتر توسط نامه شام معرفی و حمایت می شود. این کمپین انتخاباتی برای به تمسخر گرفتن سردار سلیمانی طراحی شده است، اما حقیقت این است که او در‌واقع اختیار مسائل را در بخش‌هایی از خاک سوریه که در اختیار نیروهای بشار اسد است در دست دارد. در مورد این فراخوان بیشتر بخوانید: http://bit.ly/TQCCXoاطلاعات بیشتر در مورد کمپین سردار سلیمانی را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید: http://bit.ly/1mzvbwXدریافت پوسترها/بنرها:اگر شما هم قصد دارید در روز دوم ژوئن تجمعی آرام در مقابل یکی از سفارتخانه ها و یا مراکز کنسولی ایران در شهر خودتان به راه بیاندازید می‌توانید پوسترهای ما را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دانلود کرده و مورد استفاده قرار بدهید. می‌توانید به این فایل‌ها (که بدون لوگوی نامه شام نیز در دسترس هستند) لگوی گروه خود را هم اضافه کنید و سپس آن‌ها را چاپ کرده، مورد استفاده قرار بدهید. بعلاوه می‌توانید خودتان هم خلاقیت به خرج داده، پوسترهای خودتان را طراحی کنید و به همراه ببرید. تصاویر با کیفیت بالا را اینجا دریافت کنید: http://bit.ly/1opfA6lشعارهای پیشنهادی: - فارسی:کشتار در سوریه را متوقف کنید!جلوی خامنه ای را بگیرید!جلوی قاسم سلیمانی را بگیرید!سپاه و حزب الله را از سوریه خارج کنید!سوریه ویتنام ایران است- عربی:أوقفوا المجازر في سوريا!اوقفوا آية الله خامنئي!أوقفوا قاسم سليمانيسحبوا سباه باسداران وحزب الله من سوريا!سوريا هي فيتنام إيران- انگلیسی:Stop Massacres in Syria!Stop Ayatollah KhameneiStop Qassem SoleimaniPull out Sepah Pasdaran and Hezbollah from SyriaSyria is the Vietnam of Iranلطفاً تصاویر تجمع های آرام خود را به آدرس ما،  naame.shaam@gmail.com بفرستید. اگر پرسشی نیز در مورد کمپین یا فراخوان دارید، می‌توانید با استفاده از همین آدرس با ما در میان بگذارید.‎

تصویر با کیفیت بالا : http://www.naameshaam.org/wp-content/uploads/2014/05/Vote_Soleimani_Persian_noLOGO.jpg

شعارهای پیشنهادی:
– فارسی:کشتار در سوریه را متوقف کنید!
جلوی خامنه ای را بگیرید!
جلوی قاسم سلیمانی را بگیرید!
سپاه و حزب الله را از سوریه خارج کنید!
سوریه ویتنام ایران است

– عربی:

أوقفوا المجازر في سوريا!
اوقفوا آية الله خامنئي!
أوقفوا قاسم سليماني
سحبوا سباه باسداران وحزب الله من سوريا!
سوريا هي فيتنام إيران

– انگلیسی:

Stop Massacres in Syria!
Stop Ayatollah Khamenei
Stop Qassem Soleimani
Pull out Sepah Pasdaran and Hezbollah from Syria
Syria is the Vietnam of Iran

لطفاً تصاویر تجمع های آرام خود را به آدرس ما، [email protected] بفرستید. اگر پرسشی نیز در مورد کمپین یا فراخوان دارید، می‌توانید با استفاده از همین آدرس با ما در میان بگذارید.

پاسخ دهید