Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

پیام قربانیان مستاصل بشکه‌های انفجاری به بشاراسد و حکومت ایران

در ویدئوی زیر (۴ آوریل ۲۰۱۴) ساکنان منطقه شعار در شهر حلب را می‌بینید که پس از بمباران شدید این منطقه در سه ماه گذشته بوسیله بشکه‌های انفجاری ارتش سوریه، مستاصل اما کماکان جسور خطاب به دیکتاتور سوریه و حامیانش در ایران پیام می‌فرستند.

افراد مختلفی خود را به مقابل دوربین می‌رسانند و خشمگینانه رو به آن فریاد می‌زنند:‌ «پیام ما را به بشاراسد، ایران و بقیه کشورهای حامی آن و جنایتکارانی که طرفدار او هستند برسانید.» یکی از ساکنان این منطقه می‌گوید:‌ «ما تو، حکومتت و ایران را مانند این [اجساد] تکه‌تکه خواهیم کرد». مرد سالخورده‌ای می‌گوید:‌ «اینها همه غیر‌نظامی هستند. خدا تو را لعنت کند که کودکان را می‌کشی. کسانی که طرفدار او هستند قاتل زنان و کودکان ما هستند … » همین مرد اندکی بعد ادامه می‌دهد:‌ «امروز جمعه است. مردم درحال رفتن به نمازجمعه بودند، تو کافر مردمی را که در حال رفتن به نماز بودند کشتی.  تو می‌خواهی که ما از تو حمایت کنیم؟ ما در مقابل تو و پدرت را لعنت می‌کنیم.»

یکی دیگر از ساکنان این منطقه می‌گوید: «مردم فلسطین باید خدا را شکر کنند که دشمن آنها اسرائیل است و نه بشار اسد. نگاه کنید که بشار با ما چه می‌کند و اسرائیل با شما چطور رفتار می‌کند.» مرد جوانی نیز رو به دوربین می‌گوید:‌ «ما تو را زیرپا له می‌کنیم، ما تو را زیر پا له می‌کنیم. به خدا قسم ما تو را زیر پا له می‌کنیم.»

منبع:‌مرکز رسانه‌ای نور

پاسخ دهید