Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

چرا خامنه‌ای با بمباران کمپ پناهندگان فلسطینی در سوریه موافقت کرد؟

#خامنه‌ای_در_سوریه :Yarmouk

سوال: #چرا_خامنه‌ای با بمباران کمپ پناهندگان فلسطینی در #سوریه موافقت کرد؟

پاسخ: چون او معتقد است مردم مظلوم فلسطین باید به سرزمین آشغال شده خود برگردند.

توضیح:

«حق بازگشت» به این معنی است که فلسطینیانی که در سرتاسر دنیا زندگی می‌کنند باید بتوانند  خانه‌ها و سرزمین خود – که از 1948 در تصرف اسرائیل است- بازپس بگیرند.

علیرغم ادعاهای رسمی حکومت ایران، سوری-فلسطینی ها تاکنون از بزرگترین قربانیان ماجراجویی آیت الله خامنه ای در سوریه بوده‌اند و حتی بیش از برخی از مردم سوریه رنج برده اند. اردوگاه های فلسطینیان در سرتاسر سوریه بمباران و محاصره شده و ساکنین آن‌ها یا بوسیله بمب و موشک و یا به خاطر گرسنگی کشته شده اند. صدها فلسطینی دستگیرو تحت شکنجه جان باخته اند و صدها هزار نفر از آن‌ها نیز ناچار به ترک سوریه شده و یکبار دیگر در آوارگی به سر می برند.

تعداد فلسطینیانی که حکومت اسد- با حمایت  «جنگجویان مقاومت» یا همان نیروهای سپاه پاسدارن و حزب الله- تا کنون کشته است از تعداد فلسطینیانی که طی 65 سال اخیر حکومت  اسرائیل در فلسطین کشته بیشتر است.

در مورد مصائب سوری-فلسطینی ها بیشتر بخوانید: http://bit.ly/1lfXiBy

چگونه مشارکت کنیم؟

از همه مخاطبان دعوت می‌کنیم که اگر پاسخی متفاوت در ذهن دارند آن را در قسمت نظرها بنویسند. لطفاً قواعد بازی را در اینجا بخوانید: http://bit.ly/1huqS7b

مخاطبان می‌توانند با لایک زدن نظرات، بهترین پاسخ را انتخاب کنند. از هنرمندان مستعد هم می‌خواهیم در صورت علاقه برای این جک ها تصویر سازی کنند و برای ما بفرستند تا منتشر کنیم.

لطفاً در انتشار این لطیفه ها (آنلاین یا آفلاین) به ما کمک کنید.

پاسخ دهید