Select language / زبان خود را انتخاب کنيد

خیابانهای بیروت پر از اعلامیه های «شهدای» حزب الله در سوریه

01 02 03 04خبرنگار نامه شام در بیروت در هفته اخیر گشت کوتاهی در مناطق شیعه نشین شهر زده و در نزدیکی مدرسه عاملیه به فاصله تنها 20 متر اعلامبه سه «شهید» حزب الله و امل را یافته که اخیرا در سوریه کشته شده اند. ساکنان منطقه نیز صحت این موضوع را تایید کرده اند. این عکس ها را در زیر میبینید. نظر سردبیر:
برکسی پوسیده نیست که اگر حکومت اسد سقوط کند، ارسال سلاح توسط ایران به حزب الله لبنان به ناچار متوقف خواهد شد و حزب الله دیگر مانند پیش نقش «تهدید بازدارنده» را نخواهد داشت. در این صورت حکومت ایران بیش از پیش در معرض تهدید خواهد بود یا دست کم چنین تصوری خواهد داشت، در نتیجه سپاه ایران در لبنان یا همان حزب الله باید به هر قیمتی که شده همان نقش بازدارنده را ایفا کند و برای همین مردم عادی در لبنان و شبه نظامیان عراقی در سوریه جان خود را از دست می دهند تا آیت الله خامنه ای روزی بتواند به سلاح هسته ای دست پیدا کند.

به بیان دیگر سپاه پاسداران تا قطره آخر خون شیعیان عراقی و لبنانی خواهد جنگید تا عامل بازدارنده پرقدرتش حزب الله را در راستای مرزهای شمالی اسرائیل نگه دارد. داستان تجهیز حزب الله هیچ گاه ارتباط چندانی با آزاد سازی جنوب لبنان و یا فلسطیل نداشته است، بلکه صرفا مربوط به ایجاد بازداندگی می شود که بناست به حکومت ایران فرصت ساخت سلاح هسته ای و تضمین بقای خود را بدهد.

مطلب پیشین ما در مورد تعداد سربازان جان باخته حزب الله در لبنان را بخوانید: http://www.naameshaam.org/en/how-many-hezbollah-fighters-have-died-in-syria/
http://www.naameshaam.org/en/pictures-of-hezbollah-fighters-killed-in-syria/

همچینین این گزارش ما در مورد وضعیت وخیم اقتصادی ایران، رویای هسته ای آیت الله خامنه ای و ارتباط آن با سوریه را بخوانید: http://www.naameshaam.org/en/irans-failing-economy-the-syria-adventure-and-dreaming-of-the-bomb/

پاسخ دهید